سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خا نه دوست
گروه طراحی تم کده گروه طراحی تم کده گروه طراحی تم کده گروه طراحی تم کده گروه طراحی تم کده

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چندین مسئله در سخنان دیروز(11تیر96) حسن روحانی در همایش قوه قضائیه به چشم می خورد، که تحلیل هر کدام،غ فرصتی را طلب می نماید، لذا با توجه به اینکه ناراستی در سخن و نادرستی در عمل ایشان، برای همگان آشکار شده، اختصارا اشاره کرده و می گذرم.

حقیر فکر می کردم، حسن روحانی پس از ورود به قوه مجریه، دچار ناراستی و نادرستی شده، ولی خاطراتش خبر از فاجعه بزرگتری می دهد! او می کوید: «در اوایل اردیبهشت 1357 صبح زود با لباس شخصی عازم فرودگاه شدم. ساواک من را به نام حسن روحانی می‌شناخت و ظاهرا نمی‌دانست که نام خانوادگی من در شناسنامه فریدون است. به همین دلیل و یا به دلیل ناهماهنگی در بخش‌های مختلف امنیتی، بدون هیچ مشکلی از گیت فرودگاه عبور کردم و سوار هواپیما شدم.»

بر خلاف ادعای حسن روحانی در گزارش ساواک نهاوند آمده است: «در مورخه 21 دی 1356، واعظی به نام "دکـــتـــر" حسن فریدون معروف به روحانی، شماره شناسنامه 78، متولد 1327 سمنان، به نهاوند وارد و در شب اول به علت ایراد مطالب تحریک آمیز، از طریق شهربانی تذکر داده شد.»

نکته ی مهم در گزارش ساواک این است، که حسن روحانی از عنوان جعلی "دکــــتــــر" در قبل از پیروزی انقلاب هم استفاده کرده و لذا وقتی فردی دچار بیماری خود بزرگ بینی باشد، پس برای اینکه مسئولین و مردم او را همچنان "دکــــتــــر" خطاب نمایند، مجبور است به هر طریق ممکن،ب عنوان جعلی "دکـــتـــر" را با دستبرد در رساله ی دکترای افراد ایرانی و خارجی از دانشگاه کلدونین گلاسگو بدست آورد!

حسن روحانی در همایش قوه قضائیه می گوید:«بنده چند بار به قوه قضائیه دعوت شدم و حالا بگویم که البته این تعبیر، تعبیر قشنگی نیست و ترسیدم که به قوه قضائیه بروم، هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب هیچ وقت جرأت نکردم به دستگاه قضا بروم.»

در ضرب المثلی گفته اند؛ نــدزد و نـتـرس! حقیر بر این باورم، که ایشان، باز سخن ناراست گفته است، زیرا اخیرا معاون اول قوه قضائیه را تهدید کرد و گفت:«اگر برادرم را دستگیر کنید، اعلان جنگ می کنم.»

باز حناب روحانی در همایش قوه قضائیه گفته است: «آیا می‌شود ما به این روز برسیم که هفته‌ای یک روز بگوییم دستگاه قضائی کاری ندارد و این کار شدنی است.» به جناب روحانی باید گفت؛ که این دعا قابل اجابت است، ولی برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی دولت لیبرال حسن روحانی در سال 96 و سوءاستفاده خاندان حسن روحانی و حسین فریدون و باند سرخه ایها(محل تولد حسن و حسین فریدون) و حقوقهای نجومی، نیاز به یک قوه قضائیه مستقل است، اگر مملکت را به آشوب و فتنه و جنگ نکشاند!

والسلام

(از وبلاک وزنه سیاسی)




موضوع مطلب : دولت11

سه شنبه 96 تیر 13 :: 10:38 صبح

آمارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت